פרסום למגזר החרדי להגיע לקהל היעד שלך בדיוק

מערכת שורש  ד תמוז, תשפ  6/26/2020

כדי להרוויח להצליח למשוך לקוחות חדשים מהקהילה שמהווה יותר מרבע מהאוכלוסייה בישראל צריך שיווק ממוקד שמותאם לקהל הדתי
.......................

פרסום למגזר החרדי להגיע לקהל היעד שלך בדיוק

אולי קצת באיחור אבל גם המגזר החרדי נכנס לעולם הדיגיטל. הרשת הכשרה משכה כבר למעלה ממיליון משתמשים חרדיים ודתיים לאומיים ומציעה להם אתרים, אפליקציות ותוכן שמותאם לציבור החרדי ומסונן מתכנים לא צנועים שלא עומדים בנורמות המקובלות בקהילה.

הגדילה של הרשת הכשרה הביאה איתה עוד בשורה למשווקים ולאנשי עסקים - הרבה יותר קל להגיע לציבור החרדי ולמשוך לקוחות פוטנציאלים בצורה מאוד ממוקדת מבעבר. מספר התכנים והאתרים הכשרים הפונים לחרדים עדיין קטן לעומת שאר הרשת ושיווקי נכון בדיגיטל יכול להביא לחשיפה מאוד גדולה.

פרסום למגזר החרדי - מאתגר אבל יכול להיות מאוד רווחי

פרסום למגזר החרדי יכול להיות מאוד מורכב, כדי ליצור קמפיין מוצלח לקהילה צריך לדעת איך ליצור תכנים מתאימים, להתמקד בקהל הרלוונטי ולדעת באיזה אתרים כשרים לשווק. קמפיין מוצלח לקהילה הדתית יכול להביא לחשיפה גדולה ולמשוך קהל יעד חדש ללקוחות שאפילו לא חשבו לשווק ישירות לדתיים.

א.      מציאת קהל היעד בצורה ממוקדת - מיקוד קהל היעד חשוב כדי להשאיר את הקמפיין שלכם רווחי ולא לבזבז תקציב מיותר על קהל לא רלוונטי. כדי להצליח עם פילוח קהל היעד צריך להכיר את הטריגרים שמושכים את הקהל הדתי לקנות ולדעת לבנות פרסונות רלוונטיות לקהילה.

 

ב.      תוכן ושפה שיווקית שמדברת לדתיים - מעבר לשמירה על התוכן עצמו צנוע ומתאים לאופי הדתי אחד האתגרים הכי גדולים בפרסום למגזר החרדי זה לכתוב תוכן שיווקי שיתאים לאופי הדתי. בסופו של דבר לכל קהל יעד צריך לפנות בדרך ובקול שונה, ובמיוחד כשמדובר על המגזר הדתי רצוי שנפנה אליהם בדרך שתדבר אליהם ותניע אותם לפעולה.

 

ג.       פרסום באתרים הנכונים - הקהילה הדתית לא נמצאת באותם אתרים כמו חילוניים, וכדי להצליח למשוך את מירב תשומת הלב צריך לדעת לפרסם באתרים פופולאריים. פרסום באתרים הנכונים יכולים להיות מאוד מוצלח וזאת דרך נהדרת למתג את העסק שלכם לקהילה בזול.

 

גם החברות הגדולות בשוק הבינו - צריך להתאים את הפרסום למגזר החרדי

כבר שנים שהחברות הגדולות בשוק הישראלי הבינו את הפוטנציאל הגדול הטמון בחברה החרדית והתחילו להתאים וליצור קמפיינים יעודים ספציפית לקהילה הדתית. בעבר זה התבטא רק "בחירוד" מודעות קיימות עם הסרה או החלפה של תכנים שלא תואמים את האופי החרדי אך בשנים האחרונות יותר ויותר חברות הבינו שלא מספיק רק לשנות סלוגנים ותמונות, אלה צריך לפנות לקהילה הדתית בצורה יותר חדה ויצאו בקמפיינים יותר ממוקדים.

אך למרות השינוי בשוק ישנם הרבה בעלי עסקים שעדיין לא מודעים לכוח של פרסום למגזר החרדי ולפוטנציאל שהם יכולים להרוויח מקמפיינים ממוקדים לקהילה.

פרסום למגזר החרדי - לפרסם בצורה ממוקדת לקהילה שמהווה כ-30% מהאוכלוסייה בישראל

הקהילה הדתית כבר ממזמן לא "הלקוח השני" והם מהווים נתח שוק מאוד גדול ויציב בארץ. כדי להרוויח להצליח למשוך לקוחות חדשים מהקהילה שמהווה יותר מרבע מהאוכלוסייה בישראל צריך שיווק ממוקד שמותאם לקהל הדתי.